Re: Dysk 250GB - jak podzielic

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 13:47:09 MET DST

Użytkownik "Hikikomori San" <hikikomorisan@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:44CF3C78.68A28CEE@gazeta.pl...

> No tak. Jesli masz faktycznie odlegle geograficznie centrum backupowe i
> szybka siec to to jest ok. Ja mowie o sytuacji trzymanai backupu na
> drugim dysku w PC. W wypadku "paścia zasilacza" jest szansa, ze Twoj
> backup splonie podobnie jak dysk glowny. Dlatego mowie, ze pomysl
> trzymanai kopi partycji na dysku podpietym do jakiegokolwiek kompa to za
> malo. Jednak nosnik zewnetrzny jest mniej podatny na zniszczenie w
> wyniku tego samego dzialania, ktore niszczy dysk glowny.

Masz oczywiście rację, choć ja dodałbym do tego jeszcze dyski USB.
Wszystkiemu winne są te skróty myślowe ;-).

> Ale ja tez nie mowie o archiwizacji. Prawdziwe archiwa przegrywaja dane
> co jakis czas na nowe nosniki. Pomaga tezmu tez postep. Sam obecnie
> rpzegrywam archiwa z plyt CD na DVD. I przypuszczam,z e za jakis rok-dwa
> bede powtarzal podobna operacje z DVD na Blueraya.
>
> :)

A nie prościej kupić dwa-trzy dyski twarde? Taniej, szybciej, wygodniej... i
równie bezpiecznie. Rzadko używane napędy hdd mogą leżeć kilkanaście lat
zachowując pełną sprawność.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/