Re: Dysk 250GB - jak podzielic

Autor: Kamil Filipowicz <ksppoo-wywal-to_at_bsk.to-tez-vectranet.pl.invalid>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 14:08:17 MET DST

Rafał napisał(a):
[..]
> Nie zgodzę się. Na co oddzielna partycja na programy? Lepiej ładować do
> wora z systemem, bo i tak po reinstalacji czeka Cię instalowanie
> programów od nowa. Rzadko kiedy spotyka się gry/programy zdolne do
> uruchomienia bez dostępu do swoich danych załadowanych w Rejestrze...
[..]

Bez przesady, w tej chwili mam zainstalowanych 5 gier: AoE I i II,
Diablo I i II oraz WoW - WoW byl instalowany 1 format wczesniej,
pozostale 3-4, moze nawet 5 formatow wczesniej.

Z mojego odswiadczenia wynika, ze ciezko znalezc gre, ktora nie zadziala
po reinstalacji, wiec bez generalizowania prosze ;-)