Re: wybór lcd 19''

Autor: bajtucha <no_at_email.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 15:09:21 MET DST

> Sam mam tego NEC'a od jakiegoś czasu i tak w skrócie:
> wady:
> -przyciski na monitorze troche "pływaja" da sie do tego przywyknąć
> -smużenie występuje w bardzo szybkich grach, gdzie obiekty szybko
> poruszają się po jednym tle np. Fifa etc. w innych grach nie zauwazylem.
> Napewno monitor nie jest stworzony do gier, co oczywiscie wynika z
> matrycy, ale pograć przyjemnie się da.

no to jest właśnie ból, zapewne sugerujesz, że do gier to TN ...
ja powiem szczerze kupuję monitor głównie pod kątem gier i to wcale nie
dlatego że dużo gram, ale dlatego że to są te chwile kiedy przy kompie
wypoczywam i chcę cieszyć się najlepszą jakością ... to jak wygląda windows
i html ma drugorzędne znaczenie...
 i teraz, mając to na uwadze nie jestem w stanie zaakceptować jakości TN,
kolory, podświetlenie, kąty itd.
z kolei mva,ips nie są stworzone do gier jak twierdzisz .... powiedz mi
zatem proszę czy w grach zalety matrycy NEC'a, są widoczne gołym okiem czy
raczej szybka i dobra matryca TN będzie tu lepsza, w końcu snużenie to nie
jedyny parametr ... nasycenie kolorów, ostrość, podświetlenie też w grach
mają swoje znaczenie .. czyż nie ? pytam bo zapewne masz jakieś
doświadczenia w graniu na swoim sprzęcie

> -podświetlenie mi trafiło się akurat dość równomiernie, ale wiem z
> doświadczenia że trafiają się z bardzo nierównomiernym. Widać to tylko i
> wyłącznie w ciemnym pokoju gdy na ekranie monitora wyświetlane jest czarne
> tło.
> zalety:
> -design powala! :)

nie ma śmiechu... to dość ważny czynnik ... jak kupuję coś za ponad 1500 to
musi mi się podobać

i jeszcze jedno ... na mva.pl jest test neca 1980 ...czym się różnią te
modele ?

bajtucha