Visual PC i.. no wlasnie...

Autor: Hikikomori <hikikomorisan.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 20:21:32 MET DST

hej!

Mam taki pomysl, ale nie wiem jak go zrealizowac. Chcialbym wziac stary dysk
(partycje z systemem i poinstalowanym systemem, a najlepiej 2 partycje
systemowa i druga dodatkowa) i moc ja uzywac na innym kompie z zainstalowanym
MS Virtual PC.

Czyli innymi slowy, kupilem nowy dysk, zainstalowalem system i chcialbystary
dysk w calosci miec w Virtual PC na tym nowym systemie. Tak, zebymiewc poki
co dostep do strego i nowego rownoczesnie. Ktos robil kiedys cos takiego?
Albo wie jak? :)

Pozdrawiam
ja