Re: Visual PC i.. no wlasnie...

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 22:39:21 MET DST

Dnia 7/30/2006 8:21 PM, Użytkownik Hikikomori napisał:
> hej!
>
> Mam taki pomysl, ale nie wiem jak go zrealizowac. Chcialbym wziac stary dysk
> (partycje z systemem i poinstalowanym systemem, a najlepiej 2 partycje
> systemowa i druga dodatkowa) i moc ja uzywac na innym kompie z zainstalowanym
> MS Virtual PC.

To się da zrobić (nie wiem czy na Virtual PC, ale na VmWare napewno).

> Czyli innymi slowy, kupilem nowy dysk, zainstalowalem system i chcialbystary
> dysk w calosci miec w Virtual PC na tym nowym systemie. Tak, zebymiewc poki
> co dostep do strego i nowego rownoczesnie. Ktos robil kiedys cos takiego?
> Albo wie jak? :)

Możesz (na VmWare) zainstalować system na fizycznym dysku, a nie na
wirtualnym. I to będzie działać. Będziesz mógł normalnie założyć
partycje i postawić system. Natomiast może być lipa jak będziesz chciał
ten system odpalić na fizycznym a nie na wirtualnym komputerze.
Ale tu już Ci nie pomoge bo tego nie robiłem z Windowsem (Fedora Core 5
sobie poradziła bez problemów)

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \