Re: Dysk 250GB - jak podzielic

Autor: mm <mm_at_mm.com>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 18:58:23 MET DST

Są takie sytuacje gdy trzeba się naprawdę sporo napracować żeby przywrócić
uszkodzone dane plików systemu operacyjnego w wypadku np ataku wirusa. Mnie się to
nie udało a miałem mało czasu na szukanie rozwiązania. Wtedy najprościej jest
skasować partycję z systemem operacyjnym i utworzyć od nowa albo sformatować.
Jeśli masz na niej wszystkie dane to je stracisz. od mojej ostatniej awarii w
któej straciłem w ten sposób 10 GB danych, dzielę dysk 200 GB na trzy partycje.
4GB na system, 130GB dane jawne i 60GB na dane ukryte.