Re: Dysk 250GB - jak podzielic

Autor: Rafał <nie.zgadniesz_at_spamerze.z.tw>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 15:51:10 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):
> W takim razie Twoje zdanie jest odosobnione.
> BTW tutaj leży artykuł opisujący zalety wielu partycji:
> http://www.enter.pl/archiwum/tekst.asp?p=/ent2002/03/klub_na.htm

Co prawda z 2002 roku, kiedy na domowych komputerkach stał przeważnie
98/Me/ewentualnei 2000 - oczywiście na FAT/FAT32, ale co tam....

Znajdź coś nowszego. Coś co można by odnieść do dzisiejszych dysków
twardych, takich jak np Seagate i oczywiscie z *NCQ*. (o tej technologii
powinieneś poczytać nim podasz linka do artykułu z 2002 roku)

Pozdrawiam
Rafał