Re: modernizacja kompa

Autor: przemo77 <przemo_at_emiasto.com.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 15:42:42 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:1wofvhij3isqw$.127bg209nofrx$.dlg@40tude.net...
> Dnia Sat, 29 Jul 2006 23:54:11 +0200, przemo77 napisał(a):
> to będzie najlepszy i najtańszy sposób na okiełznanie presshota. Tylko nie
> kupuj NoiseBlockera - ten wentyl może i będzie cichy, ale u ciebie przyda
> się porządny przewiew. Więc albo zostajesz przy wentylu dostarczanym wraz
> ninją, albo dokupujesz fandera 120mm (cichy, dobrze dmucha)
> --

zrobie dokladnie tak jak mowisz. W najgorszym razie bede mial juz po prostu
dobry cooler do AMD-ka. Oplaca sie zaryzykowac, bo pod wzgledem wydajnosci
mojemu sprzetowi nie mam nic do zarzucenia, pomimo ze ma juz 2 lata, a
przesiadka na AMD nie wiem czy byla by az takim wielkim skokiem pod wzgledem
wydajnosci. Obawiam sie ze niewiele bym zyskal a wydal o wilele wiecej kasy.
Takze zaryzykuje i sprobuje wymiany coolerka najpierw.

Napiszcie mi tylko czy ten Scythe bedzie najlepszy, czy jest moze cos
jeszcze bardziej wydajnego. Nie jestem wielbicielem ciszy - moze byc glosno.
Cenowo - do 300 zl. Nie proponujcie chlodzenia wodnego.