Sound Blaster Audigy 2 ZS Notebook

Autor: forgeste <xkw55_at_yahoo.co.uk>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 14:10:16 MET DST

Witam,
Chciałem kupić kartę dźwiękową SB Audigy 2 do laptopa. W sklepach
dostępna jest ona w dwu 'formach': tańszej-OEM i droższej-BOX.
http://www.morele.net/?pg=product_list&CTG_id=11&o=BRD_name&dspl=p (nr
1 i nr 4)
Czy OEM oznacza, że kartę będę mógł wykorzystać tylko w
komputerze, który mam i - po jego zamianie - nie będzie możliwe
przełożenie jej do nowego sprzętu, a BOX taką możliwość mi daje?
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi na temat tych kart (także na
priva). Poza opisami parametrów technicznych (które są w obu
przypadkach w zasadzie identyczne) i różnicą ceny, nic w sieci nie
znalazłem.
Z góry wielkie dzięki,
f/g