Re: Sound Blaster Audigy 2 ZS Notebook

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 11:43:38 MET DST

"forgeste" <xkw55@yahoo.co.uk> wrote in message
news:1154261416.802651.259110@m79g2000cwm.googlegroups.com...

>Czy OEM oznacza, że kartę będę mógł wykorzystać tylko w
>komputerze, który mam i - po jego zamianie - nie będzie możliwe
>przełożenie jej do nowego sprzętu, a BOX taką możliwość mi daje?

Oczywiscie ze nie, jak wpadles na tak karkolomny pomysl ? Chyba wiem,
czytales EULA windowsa :-) ?
Kupujac karte OEM dostajesz sama karte, bez kolorowego pudelka i dodatkow.
Czasem nie ma nawet
plyty ze sterownikami. Karta jest oczywiscie Twoja i mozesz ja spalic,
zlamac, powiesic na scianie w kiblu
lub montowac co tydzien do innego komputera.

Daniel