Re: Dziwny problem z płytą (biosem)

Autor: Googie <googie_at_nospam.org>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 14:12:24 MET DST

PCMANIAK wrote:

> 2) Każda instalacja na tak uszkodzonym komputerze jest skazana na
> problemy - moim zdaniem szkoda czasu.

Ostatecznie mi się udało, ale zaszło mi w sumie z 16-17h na wszystko :/

Rozwiązaniem było sformatowanie z poziomu msdosa (spod innego windowsa,
lub spod linuksa [mkdosfs] sprawiało problemy przy instalacji),
następnie skopiowanie płyty winXP na drugą partycję, z niej
uruchomienie i386/winnt (uprzedzając go smartdrv.exe). Tyle. Niby
proste, ale tyle problemów po drodze... Szkoda gadać.

--
Pozdrawiam (Greetings)!
Googie