[OT] Prośba

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 12:12:40 MET DST

Cześć
Jestem już na emeryturze i mam takie hobby - składam tanie kompy dla
dzieciaków z biednych rodzin. Oczywiście, dostają je całkiem darmo. Jeśli
ktoś by miał kaprys wziąść udział w charytatywnej akcji, może przejrzeć
graciarnię i podesłać mi jakiś sprzęt.
Minimalne wymagania na zestaw:

1. Obudowa pionowa midi, płyta pod SocketA, athlon/duron 700, wiatrak z
radiatorem do proca, zasilacz 300W, wszelakie kable i kabelki.
2. Grafa AGP2
3. Dysk twardy 3-5 GB
4. CD-rom 32x
5. Napęd FDD
6. Klawiatura, mysz
7. Sprawny monitor 14' (lub niesprawny ale żeby nie miał walniętego trafa
w.n. i żeby na ekranie coś było widać :)
8. Karta wifi, antena (we wsi jest prowider netowy który się zobowiązał do
bezpłatnego dostarczania netu tym których wskażę)
9. Pamięci DDR lub SDR DIMM, minimum na komp 64MB

Jak widzicie, kombinuję tak by na kompie szło zainstalować w98, uruchamiać
starsze gry czy odtwarzać filmy DivX i żeby komp miał pewne mozliwości
rozowjowe.
Złożyłem już 3 kompy i ogołociłem zasoby swoje i znajomych, pora się
odwołać do życzliwości innych. W zamian darczyńca zostanie poinformowany do
kogo trafił sprzęt :)
Żeby nie zaśmiecać listy, proszę do mnie się zwracać z pytaniami na priv. O
nadmiar sprzętu się nie kłopoczcie, potrzeby tylko w tej wsi którą
obsługuję ze względów sentymentalnych szacuję na kilkadziesiąt kompów :)
Do kolejnego kompa mam już płytę, zasilacz i procek, tak że te rzeczy teraz
nie są w tej chwili najpilniejsze.

--
Jacek