Re: Temperatura

Autor: TW <tw_at_tw.com>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 11:31:17 MET DST

> Nie wiem jak się nim posługiwać i trochę się boję, że nieświadomie
> zmienię coś i będzie kłopot.
> Czy mógłbyś podać mi (krok po kroku) jak prawidłowo zainstalować
> MBM 5 i jak dojść do odczytania tych wartości, tzn, LM75 o adresach
> $48 i $49?

> Tak, ale wpierw trzeba wiedzieć, że są one dziwaczne, a nie prawdziwe
> i rzeczywiście ostrzegające.:-)

I jeszcze jedno. Pamiętam, że w moim starym komputerze temperaturę można było
odczytać w BIOSie.
Teraz mam AMIBIOS ver. 08.00.09 build date 02/23/04 i informacji o temperaturze
tam nie znajduję. Czy źle szukam?
Czy w samych WinXP Pro jest jakaś możliwość odczytania temperatury czy trzeba
się odwoływać do programów trzecich jak SpeedFan lub MBM?

TW