Re: Temperatura

Autor: TW <tw_at_tw.com>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 11:00:30 MET DST

> Zresztą sprawdź, czy nie masz ich podanych
> w Farenheitach, choć w C taki wynik też jest możliwy.
Na pewno w C

> Gdyby to była prawda i
> dotyczyło jakiegoś komponentu płyty, czy też procesora, to już pewnie dawno
> by komputer przestał działać.
Też się tym pocieszam.
Moja płyta to ASUS P4C800 Deluxe

> A może program MBM będzie lepiej Ci działał?
Nie wiem jak się nim posługiwać i trochę się boję, że nieświadomie
zmienię coś i będzie kłopot.
Czy mógłbyś podać mi (krok po kroku) jak prawidłowo zainstalować
MBM 5 i jak dojść do odczytania tych wartości, tzn, LM75 o adresach
$48 i $49?

> Swoją drogą ja mam dzikie napięcia na płycie, ale od tego jest w
> konfiguracji SF opcja by wyłączyć tak dziwaczne wyniki.
Tak, ale wpierw trzeba wiedzieć, że są one dziwaczne, a nie prawdziwe
i rzeczywiście ostrzegające.:-)

Pozdrawiam
TW