Re: Temperatura

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 21:25:49 MET DST

Użytkownik "TW" <tw@tw.com> napisał w wiadomości
news:eahsg0$asb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy mógłbyś podać mi (krok po kroku) jak prawidłowo zainstalować
> MBM 5 i jak dojść do odczytania tych wartości, tzn, LM75 o adresach
> $48 i $49?

Przyznam się, że nie używam go i tylko parę razy kiedyś instalowałem (tamte
instalacje już nie żyją). Ogólnie złożoność programu przerasta potrzeby i
dlatego, już go nie stosuję. SpeedFan za to wydał mi się ciekawy i prosty.
Na pocieszenie pozostaje, ze program MBM ma tłumaczenie na polski (nie
pamiętam tylko, czy jakiś help też).

> Tak, ale wpierw trzeba wiedzieć, że są one dziwaczne, a nie prawdziwe
> i rzeczywiście ostrzegające.:-)

A co pokazuje BIOS? Tam nie ma prawa być przekłamań (pomijając kwestie
dokładności wskazań).

Gdzieś czytałem (czy nie odnoścnie SF?), że czasami wynik może być
zdublowany. Niestety, więcej nie pomogę.