acer i reconvery

Autor: M.G. <caros_at_wp.wiesz.co>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 16:27:06 MET DST

witam. mam laptopa acer i wiem ze temat byl juz poruszany bo czytalem to co
mi sie udalo znalesc w google ale nie dalo to odpowiedzi na moje pytania.

chcialbym zrobic format. wsadzilem zbotowana plyte xp pro ale nie moge w
biosie przestawic aby uruchamial sie z cd ( jest ustawione na hdd) bo
poprostu nie mozna tego zminiec. podswietla sie, ale nie mozna zapisac
ustawien.

drugie pytanie czy z tych plyt ktore mam 3 i 1, czy jest na nich normlany
system?

juz wyczytalem ze przy pierwszej instalacji nagrywalem plyte, faktycznie cos
tam nagrywalem ale jej nie mam. czy dam rade zrobvic to wszystko bez tej
plyty? co tam na niej bylo? windows? na serii 3 plyt jest tez napisane
windows xp wiec co bylo na tamtej?

dziekuje za pomoc w rozgrysnieniu tego wszystkiego

ps. instukcja jest bardzo slaba i nei jest tam nic napisane o formacie,
tylko ze reconvery to odzyskiwanie systemu, a mi to nie pomaga, bo komputer
chodzi dobrzez przez tydzien i potem dalej cos nie gra...