Re: acer i reconvery

Autor: misiek1928 <misiek_1928WYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 18:30:47 MET DST

Nie rób żadnego formata. Na tych płytach jest obraz partycji systemowej
który przywracasz (jak Ghost).
Wszystko się samo zrobi, łącznie z formatem. Nie wiem czy musisz
bootować z tej płyty ale z tego co pamiętam to w nowszych Acerach jest
kombinacja klawiszy do RECOVERY (alt+F2 czy jakoś tak) ale w tych
nowszych jest ukryta partycja z systemem.
Ja bym na Twoim miejscu zbootował z tych CD które masz,
najprawdopodobniej w taki właśnie sposób przywrócisz system.