USB 2.0, Tuner TV

Autor: borsuk <borsuk222usuntto_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 16:09:03 MET DST

Witam,

Mam:

- Athlon 1.3 GHz, 515 MB RAM, WinXP wersja 2002 (chyba bez żadnego SP)
- Zewnętrzny tuner TV AVerMedia: AVerTV USB2.0
- kontroler USB 2.0 wpięty do PCI

Czy to ma prawo działać? W programie dostarczonym z tunerem obraz jest
przez pierwsze kilka sekund a potem się blokuje (obraz się nie rusza).
Dopiero po ponownym starcie systemu odblokowuje sie ale znowu po kilku
sekundach obraz staje (ale system sie nie wiesza).

Czy powodem może być to, że mój komputer nie wydala na USB 2.0? Bo
przecież jeśli chodzi o sam tuner TV to może być na cienkich
komputerach, jeśli jest on wpinany bezpośrednio w PCI a nie zewnętrzny.

Dodam, że wpinałem to też do komputera dużo szybszego (ponad 2,5GHz) i
działało... nie wiem jednak, czy tylko szybkość była powodem.

A może trzeba spróbować inny program to oglądania TV ? Możecie coś polecić?

TIA

Pozdrawiam,
Borsuk