Re: notebook: hp vs dell

Autor: Leszek Urbański <tygrys_at_moo.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 02:17:15 MET DST

Jan Werbiński <janwer_usenet_czerwiec2006@janwer.com> wrote:

> Compaq był słaby mechanicznie i po trzech latach był kupą złomu. Padała
> taśma monitora, inwerter, samoczynne wyłączenia, głośny dysk twardy itp,
> głośny wentylator. Kiepski jest ogólnie.

Podpisuję się pod tym rękami i nogami. Do tego mogę dodać jeszcze problemy
z układem power management/ładowania baterii, padniętą klawiaturę po 2.5
roku i jeden z najgorszych napędów DVD, jakie widziałem w markowych laptopach.

--
Leszek "Tygrys" Urbański, SCSA, SCNA
 "Just sing out a Te Deum, when you see that ICBM,