Re: resetujacy sie komputer

Autor: Lucek <qwqwqw_at_qw.qw>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 09:32:19 MET DST

Użytkownik "PCMANIAK" napisał:
> Typowe dla pamięci - coś masz z timingami.
U mnie w biosie nie ma mozliwosci majdrowania przy timingach sdramu. Ale
moze cos w tym byc, bo jedna kosc to pc100 a druga pc 133, przy czym
magistrala to naturalnie 100 MHz.

> Nie pomysły, ale konretna rada:
> Odpal program CPU-Z i w zakładce Memory zobacz jakie masz aktualne timingi
Dobra, zaraz bede dzialal :)

I jeszcze jeden myk: gdy odpiąłem jeden dysk komp juz sie nie resetuje :/
Zglupialem.
Natomiast uruchomiony z dwoma dyskami ale w trybie awaryjnym takze nie
wykazuje chęci do zresetowania się. WTF?