Re: problem_z_

Autor: Gathor <nospam_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 23:33:00 MET DST

Nie bardzo moge zrozumieć jak mozna nie znać hasła do sowjego laptopa
=laptopa kolegi, któremu chcesz pomóc ( sklepy nie zakładaja haseł do
laptopów bo niby po co, a jeżeli już to jest to domyslne hasłoproducenta),
poprosze o odpowiedz na to pytanie, moje wychowanie równiez nie pozwala na
nazwanie Ciebie idiotą więc nie nazwę Cie tak
> ps. nie oczerniaj mnie na grupie
nawet nie próbowałem
Nie pozdrawiam