Re: problem_z_

Autor: tttttt <tszz_at_poczta.fm>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 00:09:50 MET DST

Gathor wrote:

> Nie bardzo moge zrozumieć jak mozna nie znać hasła do sowjego laptopa
> =laptopa kolegi, któremu chcesz pomóc ( sklepy nie zakładaja haseł do
> laptopów bo niby po co, a jeżeli już to jest to domyslne
> hasłoproducenta), poprosze o odpowiedz na to pytanie, moje wychowanie
> równiez nie pozwala na nazwanie Ciebie idiotą więc nie nazwę Cie tak
> nawet nie próbowałem
> Nie pozdrawiam

dlaczego jest haslo nie wiem (ale przez to nie da sie zmienic np. tak
prostej rzeczy jak bootowanie na cdrom), wlasciciel laptopa tez nie wie,
pewnego razu wszedl do biosa zobaczyl "enter password" i tyle, dla
wyjasnienia, nie usunalem tego hasla i jutro kolega startuje do serwisu
komputerowego . pozdrawiam wszystkich zlodziej.. :)

--
/tttttt
/abitnf7sl+2x512twinmos cl2,5/