Re: boot z karty pcmcia

Autor: ... <wytnij_to_at_ito.com>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 23:27:46 MET DST

- wrote:

> juz pal szesc systemy, czy dos czy linux, bo chodzi mi o laptopa na x86,
> wiec bootloadera to sie zrobi z obu systemow chyba.

wobec tego, jeśli laptop ma w biosie opcję "boot from pcmcia", to myślę że
nie powinno być problemu (ale nie próbowałem); chyba, że zastosować coś
takiego:
http://allegro.pl/item114898171_super_cena_cf_ide2_5_udma.html
wtedy i w dosie nie będzie problemu.

jeśli bardzo Ci zależy to mogę wyciągnąć z szafy laptopa 486 i spróbować go
odpalić przez pcmcia - ale to dopiero gdzieś za tydzień;

> a ten laptop co piszesz to japko? jak tak, to tam moze to byc troche
> inaczej rozwiazane (oni zawsze byli o kilka lat do przodu). ale macos to
> maks 9.2 na taka pcmcia wchodzi?

ta, to jabłko, starszy model ale dla mnie wystarczająco funkcjonalny; używam
macosa 8.6 na 1gb compact flashu (twardy dysk w ogóle wyrzuciłem, bo
chciałem mieć bezgłośnego laptopa) - sam system zajmuje niecałe 200mb, do
tego office 2001, stary photoshop, kupę innych programów - i jeszcze sporo
wolnego miejsca;
jeden człowiek zmieścił się w 256mb ale on zrobił sobie z tego laptopa
obrazek na ścianę, więc trochę inne wymagania ;)
http://www.applefritter.com/node/4971/

pozdrawiam