Re: Opis budowy kabla zasilającego komputer

Autor: Sławek SWP <skasujdamspietrasiewiczusun_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 18:21:47 MET DST

W: news:ea4tk9$r2$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Sławek SWP <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl>
Było:

Ale się porobiło, chyba sezon ogórkowy albo co <LOL>
- kabel nie był popsuty
- wymiana wtyczki była potrzebna w celu formowania-rozładowania UPSa

Obciąłem kabel i zamontowałem gniazdko, wetknąłem do
podłączonego-naładowanego UPSa z jednej strony a z drugiej połączyłem z
żarówką... i wywaliło korki ;-) No to poszukałem baterii, żarówki, dwóch
miękkich kabelków i sprawdziłem który bolec jaki ma kolor :D

Miernika nie posiadam, uniwerek oglądałem z zewnątrz raz, a kolory są
zielono-żółty, brązowy pełny, niebieski pełny.

Ekspert to człowiek, który przestał myśleć - on wie  :-)
http://www.popieramjow.pl/jow.php