Re: Dobry monitor CRT czy tani LCD

Autor: Henry\(k\) <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 18:22:07 MET DST

Użytkownik "Jaceq" <dzacek83@WYWALTOo2.pl> napisał w wiadomości
news:ea75cc$upi$1@opal.icpnet.pl...

> wyjasnisz to?
> LCD jest zdrowsze od CRT z 2 glownych powodow:
> 1. W LCD nie ma promieniowania rentgenowskiego a w CRT jest

Opalasz się przy szyjce kineskopu?
Wydaje mi się, że akurat tu jest jeden diabeł dla siedzącego przed ekranem

> 2. LCD nie migocze, nie meczy zatem oczu jak CRT

Powiedz to mojemu jeb###mu Philipsowi 107B w pracy
Jeszcze nie widziałem CRT który by gorzej migał niż ten szrot kiedy mam
odpaloną aplikację z szarym tłem.
A że musze dużo z tej aplikacji kożystać.... a by pokręciło tego śmiecia,
aby się spalił, przepadł najgorszemu wrogowi nie polecę tego ścierwa.

Więc proszę nie generalizować to jest 'be' a to 'cacy'
NEC 1970NX akurat ma się dobrze

Inna sprawa rozdzielczość - 17 cali i 1280x1024 to pomyłka moim zdaniem. Dla
mnie taki monitor jest duuużo bardziej szkodliwy dla wzroku.

--
Henry(k)
email to Rot13.com