Re: Na jaki dysk wymienic w ramach gwarancji?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 16:54:14 MET DST

> Jeśli chodzi o ciszę to Samsung jest nadal niepokonany.

Ja nie wiem skad ten ped do ciszy... ;) Za czasow Amigi 1200
i WDC 800MB slyszalem w ktorym miejscu sekwencji startowej
jest komputer (ladowania NewIcons nie da sie z niczym pomylic)...

Wiecie jak mi tego brakowalo po przesiadce na cichy dysk? :)

A wracajac do Samsunga - od niedawna uzytkuje ich 160-tke.
Przy tych temperaturach na zewnatrz w pomieszczeniu jest okolo
30 stopni, dysk dochodzi do 40 - 43.

Slychac prace glowic, ale chyba tylko dla tego, ze reszta kompa
jest praktycznie nieslyszalna. ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
A propo's - jak z temperatura u wspolczesnych Seagate?
Bo na Barracudzie IV 80 GB mozna bylo z powodzeniem smazyc jajka... :/
Wiem co mowie.... niestety...