Re: Na jaki dysk wymienic w ramach gwarancji?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 15:20:24 MET DST

Filip Ozimek napisał(a):
> Miałem kiedyś w pracy masowe pady Samsungów, ale tych starszych 10 i 20 GB.

Tak to było dawniej. W tej chwili Samsung robi naprawdę bardzo dobre
dyski. Dopłacaj te 20zł i bierz 250GB tego producenta :)

> drugiej strony takie Seagate produkuje dyski 'od zawsze' :)

W tej chwili Seagate nie jest już żadną rewelacją. Padają tak jak i
każde inne.

>. Tak na prawde
> szukam informacji o głośności WDC i Seagate, bo to kluczowy parametr.

Jeśli chodzi o ciszę to Samsung jest nadal niepokonany.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: