Re: Na jaki dysk wymienic w ramach gwarancji?

Autor: LUKY <luky1_at_[NOSPAM>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 00:01:49 MET DST

Vituniu napisał(a):

> PS:
> A propo's - jak z temperatura u wspolczesnych Seagate?
> Bo na Barracudzie IV 80 GB mozna bylo z powodzeniem smazyc jajka... :/
> Wiem co mowie.... niestety...

Moj Seaget 200GB model z serii 7200.9 osiąga 40-41 stopni w ostatnie
upały, gdy na zewnatrz chłodniej to temperatura oscyluje ok. 37-38
stopni. Nic na niego niewieje, stył w obudowie jest jeden wentylator
Arctica.

O ile temperatura mnie tak bardzo nie zadziwiła, o tyle cisza tego
urządzenia zadziwiła mnie niesamowicie, moje poprzednie seagety(20,28,40
GB) były Duuużo głośniejsze :). Ten model moge każdemu wymagającemu
polecić :).

Pozdrawiam.