Re: Dobry monitor CRT czy tani LCD

Autor: pytanie pytanie <pytanie17_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 14:25:51 MET DST

na tej stronie niczego nie znajde, bo brak jest porownan monitorow ktore mnie
interesuja, czyli 15".
szczerze mowiac to wasze wypowiedzi nie wiele mi daly, bo nadal nie moge sie
zdecydowac. monitora uzywam do czytania, tworzenia stron www, amatorskiej
obrobki wideo, amatorskiej obrobki grafiki, czasami tez do grania, ale tutaj
moge akurat podlaczyc mojego Panasonica 30", 100 Hz za 4 tysiące :)

ktos tu wspomnial ze ten 107 P50 to zly monitor. dlaczego uwazasz ze nie
warto wydawac pieniedzy na ten monitor?

tak w ogole to prosilbym o podanie jakichs dobrych monitorow spelniajacych
moje wymagania w podanym przedziale cenowym 400 - 800 zł.

pozdrawiam.