Re: Dobry monitor CRT czy tani LCD

Autor: LUKY <luky1_at_[NOSPAM>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 14:38:36 MET DST

pytanie pytanie napisał(a):
> na tej stronie niczego nie znajde, bo brak jest porownan monitorow ktore mnie
> interesuja, czyli 15".

Z tego co poniżej przeczytałem to ty strasznie się meczysz, jeśli
używasz monitora 15'' do zastosowań dość typowo multimedialnych,
naprawde na 15'' to musi być katorga :), ewentualnie bardzo bardzo
amatorskie zastostosowania. LCD 15' nie polecam, za niewiele wiecej
kupisz już 17'.

> szczerze mowiac to wasze wypowiedzi nie wiele mi daly, bo nadal nie moge sie
> zdecydowac. monitora uzywam do czytania, tworzenia stron www, amatorskiej
> obrobki wideo, amatorskiej obrobki grafiki,

Ja do tego samego(być może troszke mniej 'amatorsko') używam LCD 19' NEC
1970NX na matryc S-IPS, ale to dużo więcej niż chcesz przeznaczyć na
montor. Może zastanów się aby troszke poczekać i odłożyć i kupić coś
dużo lepszego. Monitora przecież nie zmienia się tak często, a komfort
pracy będzie dużo dużo lepszy.