Re: Dobry monitor CRT czy tani LCD

Autor: LUKY <luky1_at_[NOSPAM>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 14:06:06 MET DST

pytanie17 napisał(a):
> Witam,
> na dniach chciałbym kupić nowy monitor, gdyż na mojej starej, tandetnej
> "piętnastce" OPTIView od Optimusa ...//ciach

Powiem tak - po przesiadce z tak badzienego sprzętu zarówno na LCD jak i
dobrym CRT odczujesz znaczącą różnice, ale na LCD będzie to wręcz
"przepaść" jeśli chodzi o ostrość obrazu,biel,zajmowane miejsce. Na
twoim miejscu brałbym pod uwage tylko LCD, w kwestii doboru jaki to ma
być monitor (bo wybór jest naprawde spory) oodwiedź forum strony www.mva.pl

pozdrawiam
LUKY