Jaka listwa przeciwzakłuceniowa do PC ?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 12:54:51 MET DST

Witam. Obecnie mam podpięty cały sprzęt pod jedną zwykła listwe z bolcem.
Niestety instalację elektryczną w domu mam wykonaną bez odrębnego przewodu
neutralnego. Jak wiekrzość bolce są połączone z zerem.

Do listwy podpięty jest PC. Mixer. Monitor. Głośniki( monitory studujne z
właśnym wzm) Lampka, zegarek, nie ma chyba tylko pralki i kosiarki do trawy.

Podczas np: zapalania światła lampką pojawia się charakterystyczny
pierd/strzał.....

Jaką listwę z filtrem przeciw zakłuc. i przeciew przepięciowym polecacie ?.

Podkreślam, że budrzet mam normalny jak na polaka przystało( dla
niewtejemniczonych slaby).

THX