Re: Jaka listwa przeciwzakłuceniowa do PC ?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 13:55:25 MET DST

> Podczas np: zapalania światła lampką pojawia się charakterystyczny
> pierd/strzał.....

W glosnikach? czy w zasilaczu? :)

> Jaką listwę z filtrem przeciw zakłuc. i przeciew przepięciowym polecacie
?.

W zasadzie to potrzebujesz UPS'a OnLine a nie listwy z filtrem.
Watpie, zeby jakakolwiek listwa tu pomogla.

> Podkreślam, że budrzet mam normalny jak na polaka przystało
> (dla niewtejemniczonych slaby).

www.allegro.pl - uzywany UPS okolo 500VA plus nowe ogniwo
mozna czasem dostac w cenie sklepowej "markowej" listwy z filtrem.
Z tym, ze to raczej bedzie UPS typu OffLine.

Pozdrawiam,
Vituniu.