Re: [OT] Karta Video In (grabber) a wideo

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 10:24:24 MET DST

> Chwileczke, który mamy wiek?
>
> Z kamery zgrywac na paskudne taśmy VHS?
> Toz to zamach na wszelaką kinematografie. Ja aktualnie przerzucam wszystko
> z Kaset VHS na dane cyfrowe - Płyty DVD, z oczyszczonym obrazem, płyty sa
> trzymane w idealnyc wręcz warunakchi jak treba z nich skorzystac to nie ma
> problemu.
> Pomyśla na FireVire i zrzucaniem tego na komputer.

kasetki z kamesy zrzuce z kamery przy uzyciu kabelka composite video -
kamera takie wyjscie ma
Ale mam tez VHS ktore wczesniej zrzucilem z kamery - chce to tez na komp.
Ale widze ze moze byc problem z podlaczeniem magnetowidu do mojego wideo
grabbera.
Bede potrzebowal kabla "Antenowe gnazdko" -- > "composite video" i "audio"
tylko czy da sie oddzielic audio od video w tym kablu?
Dziwne ze moj magnetowid nie ma jakiegos sensowniejszego wyjscia :(

Maciek