Re: listwa na USB

Autor: Qbab <barbasz_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 10:22:10 MET DST

> Właśnie wpadłem że można by to hardwarowo zrobić -
> zwykły przedłużacz z kilkoma gniazdkami i do tego zegary mechaniczne do
> podłączania
> urządzeń - koszt z 5 zł za listwę i po nie więcej niż 10 zł za zegar -
> wyjdzie na pewno taniej
> niż (jeśli by istniało) rozwiązanie na USB ;-) tylko gorzej wygląda.

no tak ale te zegary obecnie mają do 7 dni cykle (lepsze) a tak kolega sobie
skrobnie programik który (jeśli komp działa cały czas) może udawać zmiany
długości dznia światlnego zachodzące w ciągu roku, dodatkow za pomoca
generatora liczb pseudolosowych zrobi sobie dni zachmurzone, sterująć
pompami może wywołać lepiej zmiany falowania (bo jak puści na stałe
wszytskie to po pewnym czasie układ się stabilizuje a wyłączenie jednej
nawet na chwilę daje nowy impuls destabilizacyjny co np w akwa morskim jest
niezwykle porządane).
Ogólnie bardzo ciekawy temat.

pozdrawiam
Qbab