Re: [OT] Karta Video In (grabber) a wideo

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 10:19:28 MET DST

Maciek napisał(a):

> ale te EURO w moim magnetowidzie to chyba jest IN tylko (tzn podłączam
> kamere tam na przyklad i zgrywam z kamery na kasete wideo)

Chwileczke, który mamy wiek?

Z kamery zgrywac na paskudne taśmy VHS?
Toz to zamach na wszelaką kinematografie. Ja aktualnie przerzucam
wszystko z Kaset VHS na dane cyfrowe - Płyty DVD, z oczyszczonym
obrazem, płyty sa trzymane w idealnyc wręcz warunakchi jak treba z nich
skorzystac to nie ma problemu.
Pomyśla na FireVire i zrzucaniem tego na komputer.