Re: Pamięć USB (Flash)

Autor: marekjan <marekjan63_at_o2.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 08:26:42 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:ea614g$nb4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> 1. Obudowa "gumowa" - mój 2 dni przeleżał w śniegu i być może dzięki niej
> nadal działa.
> 2. Na wyposażeniu łańcuszek i dzyndzel, na który można wcisnąć zatyczkę
> podczas używania pendrive - bez tego dzyndzla wcześniej czy później
zatyczka
> wsiąknie.
> 3. Co najmniej 1 GB - przy 512 ani filmu wygodnie nie da się przenieść,
ani
> posadzić ratunkowego systemu (czytaj Windy od ME w górę).

Bardzo ciekawe, nic o tym wiedziałem, czy tak duża pamięć może zadzialać
jako dysk startowy z systemem? A czy w ogóle BIOS ma takie możliwośći?
U mnie w moim sprzęcie chyba nie jest to możliwe (P III 500 Mhz Win 98SE)

> 4. Na porty w komputerze - czy działają w trybie USB 2.0 i czy w ogóle
> działają.

To mój największy problem. Na pewnu USB działa, bo podłączyłem aparat
i zdjęcia się zgrały.Ale czy to tryb USB 2 czy jakiś inny- nie mam pojęcia!
Jak to sprawdzić czy prezetestować??

> 5. Na domowego futrzaka - czy niebieskie światełko nie prowokuje go do
> zabawy...

U mnie gniazdo jest z tyłu, potrzebny byłby kabel przedłużający
aby nie wczołgiwać się pod stół.

Ale bardzo dziękuję za rady!.
Pozdr.
Tomek.