Re: Pamięć USB (Flash)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 23:05:37 MET DST

"marekjan" napisał:

> Czy ktoś z Was może mnie oświecić na co zwrócić uwagę
> przed kupnem pamięci do USB (Flash czy jak się to tam nazywa)

1. Obudowa "gumowa" - mój 2 dni przeleżał w śniegu i być może dzięki niej
nadal działa.
2. Na wyposażeniu łańcuszek i dzyndzel, na który można wcisnąć zatyczkę
podczas używania pendrive - bez tego dzyndzla wcześniej czy później zatyczka
wsiąknie.
3. Co najmniej 1 GB - przy 512 ani filmu wygodnie nie da się przenieść, ani
posadzić ratunkowego systemu (czytaj Windy od ME w górę).
4. Na porty w komputerze - czy działają w trybie USB 2.0 i czy w ogóle
działają.
5. Na domowego futrzaka - czy niebieskie światełko nie prowokuje go do
zabawy...

JoteR