Re: notebooki Aristo

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 09:02:17 MET DST

On Tue, 18 Jul 2006 00:10:06 +0200, RXX <gekonek@o2.com> wrote:

>witam szanownych grupowiczow,
>
>czy ktos z Was moze sie wypowiedziec (na podstawie wlasnych doswiadczen /
>tudziez doswiadczen znajomych) o laptopach firmy Aristo?
>
>Jak pracuja? Problemowe / bezproblemowe? jaka jakosc wykonania? serwis?
>Jakies wady? czy tylko zalety (w postaci ceny :> ) Moze jakies inne
>spostrzezenia?
>
>bylbym wdzieczny za opinie
>
>pytam bo jestem zainteresowany Aristo Prestige 1600 / lub slim 330

Powiem tak, oba mialem na stole ;). Slim 330 - ladny zgrabny, maly,
dobry plastik, matryca zamykana na magnesiki, latwy w montazu.
Wszystko pod tylnia klapka, jedno z gniazd pamieci pod klawiatura.
Glosnosc pracy - jest dobrze. Wydajnosc, tak sobie, bo jest na
ukladzie Intela. Jak dla mnie minusem jest wyprowadzenie gniazd audio
z przodu, no ale to sie czesto zdarza.

Prestige 1600 - jakosc obudowy zblizona i takze calkiem calkiem. Nieco
wiekszy, czy ladniejszy - kwestia gustu, ale moze sie podobac.
Wewnatrz tez w miare dobrze rozplanowany, co wazne jest na ukladzie
Ati i wydajnosciowo w 3D jest ok 3 razy szybszy ;]. Jak sie dluzej
potestuje to wiatrak potrafi wejsc w oboroty, no ale ma co chlodzic.

Nie powiem o ich awaryjnosci, bo troche za krotka sa na rynku. Ale z
pierwszych obserwacji jest dobrze.

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie