Re: AMD-ATI

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 14:46:42 MET DST

Daniel Chlodzinski napisał(a):
> Nie napisalem ze sadze przeciwnie, choc jesli musialbym postawic obie firmy
> na drabince
> zaawansowania technologinczego to gpu od nvidii zawsze szly bardziej w
> skomplikowana architekture
> i mozliwosc wykonywania zlozonych funkcji, natomiast ATI w czysty i "prosty"
> raw power.

Ja bym raczej powiedział, że Nvidia od jakiegoś czasu rzucała na rynek
niedorobione technologicznie GPU, ich głównym "powerem" był marketing.
ATI za to wypuszczało mocne i dopracowane do ostatniego szczegółu
produkty. Zauważ, że np. taki 9800Pro jest to dziś ciekawą propozycją, a
o konkurencyjnym FX5900 nikt już nie chce słyszeć. Jeśli chcesz się
przekonać o innowacyjności ATI to poczytaj chociażby o architekturze i
nowościach wprowadzonych w rodzinie x1k.
Nvidia podpadła mi też za sztuczne uśmiercanie AGP. Wypuszczali karty z
zaniżonymi taktowaniami i wygórowanymi cenami w stosunku do tych samych
kart na PCI-Express. Nie ładnie, nie ładnie ;)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: