Re: Jaka płyta główna 865pe z niskim Vcore.

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 09:27:52 MET DST

mariano napisał(a):

> Właśnie padła moja płyta Gigabyte 8IPE1000-G.
> Będę musiał niestety kupić nową, ale nie chcę robić gruntownej
> modernizacji komputera. Dlatego szukam jakiejś płyty a w/w chipsecie,
> s478 i AGP. Pytam na grupie ponieważ ważny jest dla mnie jeden parametr,
> którego raczej nie ma w manualach. Chodzi mi o minimalne napięcie vcore
> jakie można ustawić. W mojej było to 0.875V, ale wystarczy mi od 1V.
> Czy ktoś zna modele płyt, które posiadają taką cechę?

Mialem identyko plyte i zaczal fiksowac dual channel (bledy pod
MemTest86+ 1.65 niezaleznie od zastosowanych pamieci). Wymienilem na
budzetowego ASRock'a P4i65PE. Dziala bardzo ladnie i jest o dziwo
wydajniejsza plyta od tego modelu Gigabyte'a (sprawdzane memetestem)!
AGPx8, s478, Intel 865PE. Co do napiec to odpisze Ci potem jak wroce do
domu i spradze.

Pzdr, OMSON

P.S. Znajomy serwiser wspominal, ze mieli bardzo duzo awaryjnych plyt
Gigabyte z "1000" w oznaczeniu.

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.