Re: Jaka płyta główna 865pe z niskim Vcore.

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 09:53:22 MET DST

Eee, zdaje sie ze jednak nie ma mozliwosci ustawiania napiec.
Poczytaj manual:
http://download.asrock.com/manual/P4i65PE.pdf
Taka naprawde dobra plyta z pelna mozliwoscia ustawiania parametrow to
Abit IC7 na i875 bodajze - ale ja nie moglem jej zdoby (nie bylo w
zadnej z hurtowni jak szukalem zamiennika dla mojego Gigabyte'a).

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.