Jaka płyta główna 865pe z niskim Vcore.

Autor: mariano <klewki1_at_gazeta.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 02:09:36 MET DST

Witam grupę!

Właśnie padła moja płyta Gigabyte 8IPE1000-G.
Będę musiał niestety kupić nową, ale nie chcę robić gruntownej
modernizacji komputera. Dlatego szukam jakiejś płyty a w/w chipsecie,
s478 i AGP. Pytam na grupie ponieważ ważny jest dla mnie jeden parametr,
którego raczej nie ma w manualach. Chodzi mi o minimalne napięcie vcore
jakie można ustawić. W mojej było to 0.875V, ale wystarczy mi od 1V.
Czy ktoś zna modele płyt, które posiadają taką cechę?

Z góry dzięki.
Pozdrawiam!