Re: Notebook do gier

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 15:51:49 MET DST

Michal Lukasik wrote:
> ???
> Podłączasz cokolwiek zechcesz.
> Do niektórych zastosowań podłączam swojego laptopa pod CRT i pracuję na
> dwóch monitorach jednocześnie. Mam kumpli co bardzo często robią sobie
> zawody np. w CMR czy FIFA na laptopie podłączonym pod TV czy projektor w
> firmie.

Oj człowiek człowiek. Mam notebooka i wiem do czego może się przydać
wyjście z obrazem. W ogóle nie w tym rzecz...

> Zaś kwestia czy ktoś rzeczywiście potrzebuje notebooka zamiast
> stacjonarnego (tak jak to jest w przypadku zaczynającego ten wątek) to już
> temat na inną dyskusję. Ja cały czas piję do Twojego stwierdzenia "Na
> notebooku gra się po prostu do dupy [...]", IMHO to nie prawda i może on z
> powodzeniem zastąpić stacjonarkę, ale oczywiście to kosztuje.

Mnie chodzi o wygodę rozrywki - notebook fakt, ma wszystko i można
również wszystko pod niego podłączyć, ale w tym momencie zaczyna się to
rozmijać z celem. Tylko nieliczne mają wyjmowane klawiatury, a i te są
małe i niewygodne - zależy też kto w co gra. A jeśli nie można wyjąć
klawiatury, to i nie można odsunąć ekranu... jaasne można podłączyć
zewnętrzny. Tylko kiedy masz te wszystkie urządzenia zaczyna to zajmować
mniej więcej tyle samo miejsca co zwykły sprzęt stacjonarny z panelem
LCD, a do tego notebook podczas grania mocno się zagrzewa - praktycznie
każdy.
Po prostu lepiej kupić full odjechaną stacjonarkę, albo średnia
stacjonarkę, która i tak będzie lepsza od bardzo dobrego notebooka, a do
tego notka ze średniej półki i jest gitara.

> No ale to odczucie subiektywne.

Po prostu jesteś mało wymagający.

--