Re: Notebook do gier

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 14:41:33 MET DST

Dnia 22.7.2006, red napisał(a):

> I jeszcze może monitor z zdecydowanie lepsza matrycą? :-)

???
Podłączasz cokolwiek zechcesz.
Do niektórych zastosowań podłączam swojego laptopa pod CRT i pracuję na
dwóch monitorach jednocześnie. Mam kumpli co bardzo często robią sobie
zawody np. w CMR czy FIFA na laptopie podłączonym pod TV czy projektor w
firmie.

> No i oczywiście zestaw głośników 5.1.

Oczywiście, optykiem do zestawu "kina domowego".

> Wow, wtedy to ale notebook jest :-P A jaki wydajny...

A nie? To tylko kwestia ceny i masz notebooka tak wydajnego jak
potrzebujesz.

Są ludzie, dla których zamknięta* architektura notebooków nie jest żadnym
argumentem bo jak będą potrzebować wymienią po prostu całego kompa.

*tyczy to tylko upgrade samego notebooka (nie licząc ewentualnej wymiany
HDD, CD,DVD na DVD+/-RW, rozbudowę RAM, czy w niektórych przypadkach CPU),
bo jeśli chodzi o rozbudowę/podłączenie zewnętrznych urządzeń to IMHO
notebooki nie ustępują stacjonarkom (pomijam też ekstremalne przypadki
podłączenia programatorów czy innych specjalistycznych urządzeń, ale to
też jest do obejścia - sam przez to przechodziłem) - oczywiście wszystko
kwestia ceny.

Zaś kwestia czy ktoś rzeczywiście potrzebuje notebooka zamiast
stacjonarnego (tak jak to jest w przypadku zaczynającego ten wątek) to już
temat na inną dyskusję. Ja cały czas piję do Twojego stwierdzenia "Na
notebooku gra się po prostu do dupy [...]", IMHO to nie prawda i może on z
powodzeniem zastąpić stacjonarkę, ale oczywiście to kosztuje.

BTW. Słowo na temat nowych matryc i ich rozdzielczości natywnych.
Widziałem już kilka laptopów matrycą WXGA i IMHO w grach strata na jakości
(skalowanie) przy rozdzielczościach nienatywnych nie jest tak bardzo
uciążliwa/zauważalna, nie przeszkadza także niezachowany aspect/proporcje.
No ale to odczucie subiektywne.

--