Re: Kilka pytan na temat laptopa IBM LENOVO 3000 N100

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 19:23:15 MET DST

Dnia Fri, 21 Jul 2006 19:11:18 +0200, misiek1928 napisał(a):

>Co do procesora to jest bardzo wydajny w porównaniu z A2000XP z uwagi na
>swoje 1MB L2. Do pracy biurowej idealny, w nic raczej sobie nie pograsz
>poza starymi gierkami i jakimiś bardzo mało wymagającymi z uwagi na
>igma945 ;)

Z gier już dawno wyrosłem, w to co gram, to bez większych problemów
chodzi na stacjonarnym. Potrzebne mi raczej przenośne 'biuro', a
konfiguracja tego notebooka, jak mi się wydaje, powinna zapewniać w
miarę komfortową pracę.

>Soft dodany od producenta jest pierwsza klasa (poza Nortonem, którego
>nie trawię). Aktualizacja softu, kontakt z producentem, soft do
>nagrywania CD/DVD, obsługa sieci i wiele innych.

Czy wersje instalacyjne są dołączone na płytach czy też może zaszyte
na jakiejś ukrytej partycji?

Zakładam też, że oprogramowanie jest już preinstalowane? Jeśli tak, to
czeka mnie reinstalacja systemu, bo podobnie jak Ty nie jestem fanem
Nortona, a poza tym chcę dysk podzielić na partycje według własnego
uznania.

>Bateria trzyma u mnie około 3h bez kilku minut (włączone Wi-Fi i używane
>oraz BT, także używane, więc bez tego bateria pociągnie jeszcze dłużej)

Czytasz w moich myślach - miałem oto pytać.

>Wygodna klawiatura, czytnik kart pamięci, wbudowany mikrofon, BT,
>nagrywarka LG x8 - niestety nie wyciągnęła mi jeszcze maksymalnej
>prędkości (nagrywa ~x7).

Jedno pytanie - czy nagrywarka obsługuje DVD-RAM?

Dzięki za informacje, niewykluczone, że jutro się wybiorę na zakupy.

--
Pozdrawiam, C. [cyberkid(_a_)chello.pl@spamerom.dziekujemy.pl]
Maszyna do pisania generacji V/V: Soltek SL-75KAV | AMD XP 2000+ | 768MB RAM