Re: Kilka pytan na temat laptopa IBM LENOVO 3000 N100

Autor: misiek1928 <misiek_1928_at_o2.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 19:11:18 MET DST

Ja właśnie stukam z tego notebooka. Kupiony jakieś trzy tygodnie temu.
Jestem bardzo zadowolony.
Co do procesora to jest bardzo wydajny w porównaniu z A2000XP z uwagi na
swoje 1MB L2. Do pracy biurowej idealny, w nic raczej sobie nie pograsz
poza starymi gierkami i jakimiś bardzo mało wymagającymi z uwagi na
igma945 ;)

Soft dodany od producenta jest pierwsza klasa (poza Nortonem, którego
nie trawię). Aktualizacja softu, kontakt z producentem, soft do
nagrywania CD/DVD, obsługa sieci i wiele innych.

Bateria trzyma u mnie około 3h bez kilku minut (włączone Wi-Fi i używane
oraz BT, także używane, więc bez tego bateria pociągnie jeszcze dłużej)

Czytnik linii papilarnych to fajna zabawka i czasem ułatwia życie.

Wygodna klawiatura, czytnik kart pamięci, wbudowany mikrofon, BT,
nagrywarka LG x8 - niestety nie wyciągnęła mi jeszcze maksymalnej
prędkości (nagrywa ~x7).

Lekki jak na 15.4"

Fax'uje :P

BARDZO CICHY NOTEBOOK :)

Ok to by było na tyle. Ja osobiście dokupuję jeszcze 512MB RAM ale to
rzecz gustu. Sam używam Office 2003 bo jakoś nie mogę się przekonać do
oO.org

--
| AMD Athlon XP (Barton) 2500@3200 (11x200) + Cooler Master XDream III |
| ASUS A7N8X-E Deluxe|2x256MB DDR TwinMos CL2.5|GeCube ATI Radeon 9200 |