Re: Pecet do obrobki video.

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 16:31:54 MET DST

Osadnik ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> dokałdnie ci nie pokaze co to musi być ale na co zwrócic Uwagę:
> Przedewszystkim procesor - to od niego zależy całe kodowanie filmu - im
> szybszy tym lepszy.
Ok ale przynajmniej podaj swoj typ Intel czy AMD i pod jakie gniazdo?

> Pamiec - tutaj spokojnie 1GB wystarczy ;) i tak wiekszosc progamów tego
> typu korzorysta z pliku wymiany.
To moze wlasnie w miare szybkie dyski trza?
> Dyski - Robiłem pomiar dyskowy i nie ma sensu inwestowac w dyski majace
> transfery powyżej 50MB/s - i tka nie wykorzysta się całego - jest to
> tylko chwilka przy ładowaniu klatek poglądowych a budowaniem ściezki
> dźwiekowej już zajmuje się procesor.
Rozumiem. Wiec typuj 2 dyski i jakiej wielkosci? :) Poza tym w przypadku
macierzy Raid 0 to przydala by sie plyta umozliwiajaca ustawienie 2
twardzielie w macierz a 3 (o sumarycznej pojemnosci tych dwoch np)
normalnie.
> Plyta głowna, tu lepiej zaoptrzyc sie w coś z fire wire, i dobrym
> chipsetem.
A np karta PCI nie zalatwi problemu Fi-Wi? Jaki chipset proponujesz?
> Karta graficzna zupelnienie istotna (wystarczy wyłaczyc podglad podczas
> renderingu - jest to niepotrzebne).
Czyli tutaj karta nie jest glownym determinentem w konfiguracji
rozumiem. Zatem wystraczy jakas przyzwoita na dzisiejsze czasy (nie
nastawiona na obsluge efektow w grach)?
> Nagrywajka DVD.
To na bank! :) I pewnie kieszen na dodatkowy dysk.
> A co do monitora - 19"Crt kosztuje ok 700zł. Tylko bydle żre prad i to
> okrutnie no i trzeba pilnowac kolorów.
Tutaj nie ustalilem z kolega preferencji 17" vs 19". Zapewne szybciej
bedzie mozna dorwac lepsza 17-tke za cene gorszej 19-tki? :)

OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!