programowanie włączenia i wyłączenia komputera

Autor: halo <express22_at_tlen.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 16:31:38 MET DST

Witam grupowiczów!

Niedługo wyjeżdzam na wakacje i chciałbym by mój komputer okreslonego dnia
włączył się, nagrał pewną audycję z radia, wyłączył nagrywanie, wyłączył
komputer - to tak w skrócie.
Zaprogramowanie nagrywania i wyłączenia komputera jest proste i z tym nie
widzę wiekszego problemu ale gorzej jest z samym włączeniem. Szukałem w
googlach i znalazłem że można cos takiego zrobić z poziomu Biosa - jeszcze
nie próbowałem ale z tego co widze i czytam bedzie to chyba możliwe (płyta
ASUS A7V333, Win XP, SP2).

Moje pytanie: czy sa łatwiejsze sposoby,np. programowanie z poziomu
Windowsów, może jakiś program? Hibernacja odpada.

Pozdrawiam