Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Arrakis <pawelr_at_vp.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 15:53:21 MET DST

> To dokładnie
> przypadek który właśnie sprawdziłem - zaalokowałem 1.8GB, 'PF Usage' mi
> wypisało 2.11GB a pagefile.sys miał 80MB (mam 1GB ramu i swapa
> "rozciągliwego" z min size właśnie 80MB).
>
> Wit

A to juz bardzo ciekawe co napisałeś. Bo mimo iż mam rozciągliwy Swap
File to nigdy nie widziałem aby jego wielkość spadła do 80MB
chyba że zgubiłeś jedno 0. 800 To sie zgodzę, ale nie 80
Inna sprawa że w menadżerze urządzeń jest sekcja o nazwie "Pamięć
fizyczna (KB)" i tam świetnie widać że swap file jest wykorzystywany
mimo iż pamięć RAM jest wykorzystana w kilkudziesięciu procentach.

--
Pozdrawiam
Arrakis